Allan <3

 

 

 

 

Chachaa bloggään'

Vill tacka Allan, mitt allt för att du alltid finns för mig, och för att jag älskar dig, mest på denna jord. Vi har bråkat så många gånger, men du har ändå alltid funnits vid mig när jag har behövt tröst. Jag svär på allt, att jag skulle inte klara av att leva ett liv, utan dig. Du betyder så sjukt mycket för mig, du är anledning till att jag är glad varje dag. Du ställer alltid upp för mig, och finns där. Vill bara att du ska veta att jag alltid kommer att finnas för dig med, vad som än händer. Älskar dig till 100%. Du kom när jag mådde dåligt, sen blev alla såren läkta. Jag kommer aldrig kunna tacka dig tillräckligt, för allt du gjort för mig. Jag finns alltid för dig, om du mår dåligt, så hoppas jag att du vet att du alltid kan prata med mig. Jag vill alltid prata med dig, alla tider på dygnet. Du lyser upp alla mina dagar, varenda dag. Du får mig alltid att le. Vi har bråkat mycket, jag vet, kallat varandra konstiga saker. Men vi har alltid blivit sams igen. Och vad förändrar det? Du är killen i mitt liv, och ingenting kan ändra på det. Du är min bebi, jag utan du existerar inte. Jag kan göra vad som helst för dig, jag kan dö för dig. Jag kan skänka hela mitt liv. Du är guldvärd, jag är den lyckligaste tjejen på jorden, som har dig. Fuck da haters, det är du och jag mot världen. Trodde inte att på att det fanns killar som du. Trodde att alla killar var idioter. Men nu vet jag, det finns en kille på hela jorden, den ända killen jag vill ha, den ända som jag vet aldrig kommer svika mig. Du måste förstå, du är speciell, annorlunda. Du är min finaste ängel, jag älskar dig och du finns alltid i mitt hjärta, och mina tankar. Jag tänker på dig 24 timmar om dygnet. Du är den ända som finns i mina tankar. Vi delar allting tillsammans. Du kan alltid lita på mig, om du säger något till mig, svär det stannar mellan oss. Vad som än händer sen, så ska jag aldrig släppa dig. Det är för dig som jag lever. Kommer att älska dig tills mitt hjärta slutar att slå. 9 oktober, blev ett datum att minnas. Det är bara vi, ingen annan än oss. Du är hela min värld. Jag kommer alltid finnas där. Förlåt för alla gånger som vi bråkat, har inte tänkt klart en ändaste gång. Jag undrar alltid om du kommer att stanna kvar. Du kommer alltid att vara, den som jag känner är rätt. Vi finns för varandra, jag menar 'tillsammans'. Jag älskar dig, med hela mitt hjärta. Det finns ingen annan som du. Vi 2 föralltid. Det kommer alltid att finnas haters, som är avundsjuka, men du vet så länge vi älskar varandra så skiter vi i dem. Blir lyckligast i världen varje gång jag ser dig le. Utan dig vore jag bara 1 av miljoner. Aldrig har jag älskat någon så mycket, som jag gör idag, du får mig tänka positivt. Kommer aldrig riktigt kunna tacka dig, för saker som du gjort för mig. Utan dig i mitt liv, så är jag inte hel. Du och jag tillsammans, det måste skett ett under? För utan dig är mitt liv, inte värt några sekunder. 

 

I'd cross the desert to be where you are.
All the things i'd do, to be close to you.
A million miles, wouldn't seem that far,
i'd go anywhere just to win your heart.

Postat av: Bebis <3

Omgh Habibii såklart jag kommer stanna Forever !
Den är så fin att vet nt va jag ska en säga :( :*<333333 you with me Forever älsk

Mitt liv<33333333333333:***

2012-11-19 @ 18:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0